Vendégkönyv

Abu Simbel 2 nap

Dátum: 2019.06.21 | Feladó: Sitnikszám László

Kedves Lidó!
2019. június 13-14-én a Te szervezésedben voltunk a két napos Abu Simbeli kiránduláson, ami fantasztikusan sikerült. Bár csak négy fő ment, de köszönet érte hogy ennek ellenére lehetővé tetted a részvételt. Minden nagyon korrekt volt, pontosan jöttek értünk a szállodához, a két nap során mind az idegenvezető (Mohamed), mind pedig a sofőrünk (Moszád) mindent megtett hogy jól érezzük magunkat. Eddig ilyen figyelembe nem volt részünk. Az út során végig biztonságban éreztük magunkat, pedig 600 km-re voltunk a szállodánktól. (Marsa Alam - Sentido).
Külön köszönet nekik érte.
Évekkel ezelőtt már voltunk személyesen veled szafarin, ami szintén szuper volt.
Tervezzük a vissza jövetelt Egyiptomba, pontosabban Sharm El Sheik-re, mert ott még nem jártunk, és akkor is szeretnénk a Lidó tours szervezését igénybe venni.
Bátran ajánlom mindenkinek aki Egyiptomba készül, hogy keressen benneteket.
Laci és Ildi

SZUPER KIRÁNDULÁS

Dátum: 2019.05.12 | Feladó: MÁRIA-ERVIN-ANIKO

2019 Április végen a Lido segitségével ,csodálatos élmenyben volt részünk az általuk szervezet fakultativ kirándulásokon.Pontosan érkező,nem zsufolt autobuszok,magyarul tökéletesen beszélő idegenvezető és tökéletes biztonság-ot kaptunk tőlük.
Köszönjük szépen a felejthetetlen programokat.
MINDENKINEK AJÁNLOM !!!!!!!!!!!!

Luxor, Kairó vip (2018.06.24, 26.)

Dátum: 2018.12.12 | Feladó: Krisztina

2018. nyarán voltam először Egyiptomban. Nagylányom kicsi kora óta szerette volna látni a Királyok Völgyét, sírkamrákat, piramisokat, Kairói Múzeumot, Tutanhamon kincseket. Eddig a Földközi-tenger térségében jártunk több helyen, idén jött el az idő, hogy eljussunk Egyiptomba, Hurghadára. Helyismeret hiányában sok segítséget kaptam Walid Samirtól a megfelelő hotel kiválasztásában, köszönet érte. Luxor, Kairó kirándulásra a Lido-t választottuk, kedves ismerőseim ajánlására. Nagy élmény volt, gyönyörű helyekre juthattunk el, monumentális műemlékeket csodálhattunk meg, az ókori egyiptomi kultúrából kaptunk egy kis ízelítőt. Nagyszerű érzés volt lemenni a KV 62 sírba, sétálni a Karnaki templomkomplexumban, Kheopsz Menkauré piramisok belsejét, Egyiptomi Múzeum egyiptológiai gyűjteményét megtekinteni, Múmiák termében a királyi múmiákat közelről látni. Szemben állni Tutanhamon arany halotti maszkjával, ez fantasztikus, semmihez sem hasonlítható érzés volt. Nagyon köszönöm a Lido toursnak, hogy mindezt lehetővé tette magyar nyelvű idegenvezetéssel számunkra. Külön szeretném megköszönni Teilab Mohamed idegenvezető fáradságos munkáját, a széles körű tájékoztatást, sok mosolyt, vidámságot, jókedvet ami mindkét utunkat jellemezte. Végig biztonságban éreztük magunkat, sofőrünk nagyon jól vezetett, finomakat ettünk, minden rendben volt. Az ország gyönyörű, az emberek barátságosak, rengeteg a látnivaló. Jövőre szeretnék eljutni ismét Luxorba, a Királynék Völgyébe, illetve Gízába amikor megnyitja kapuit a GEM.

2017-2018

Dátum: 2018.07.01 | Feladó: Geri

Mi tavaly, 2017. augusztus utolsó 2 hetét töltöttük Egyiptomban. Minden fakultatív programunkat (Kairó 2 nap, Sakkara, Luxor 2 nap, Abydos, Dendera, Orange Bay, Super Szafari, Delfin show), Lido szervezte. Teljesen tökéletesen sikerült minden. Luxorban még meglepetést kaptunk! Minden program alatt felhívott, és érdeklődött, hogy rendbe van e minden, meg vagyunk e elégedve. Szerintem más ilyet nem tesz. Idén ismét Egyiptomba megyünk, augusztus végén, már 7-en, de eszünkbe se jutna mással menni fakultatív programokra! Nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek! Komolyan!

Re:2017-2018

Dátum: 2018.07.29 | Feladó: Lido Tours

Köszönjük! Örülünk, hogy visszatérnek! :)

Köszönet!:)))

Dátum: 2018.04.28 | Feladó: Apáti Valéria, Orosz Ferenc

Nekünk több szempontból érdekesen alakult a nyaralásunk Egyiptomban, de ezt külön nem részletezném.:)) Külön hálásak vagyunk Lidónak. Túlzás és nagy szavak nélkül írhatom, hogy ilyen becsületes, korrekt embert ritkán látni. Ha Egyiptomba szeretnél utazni és programot akarsz szervezni, akár gyerekekkel, családdal, vagy a pároddal... csak a LIdo Tours- t tudom ajánlani. Korrekt, megbízható, anyagi értelemben is a legjobb választás.:)))

Re:Köszönet!:)))

Dátum: 2018.05.15 | Feladó: Lido Tours

Köszönjük! Igyekszünk mindig élményt adni, kicsiknek-nagyoknak egyaránt!

Fakultatív programok

Dátum: 2017.10.16 | Feladó: Erika

Kedves Lido!
Nagyon szépen köszönjük az egyiptomi programokat amikre rajtad keresztül sikerült eljutni. Minden tökéletes és flottul ment. Ámulatba ejtő a szervező képességed. A magyar nyelv tudásodról nem is beszélve. Minden percét élveztük a programoknak. Remélem nem sokára vissza jutunk hozzátok és azokra programokra amire nem jutott idő bepótoljuk...Mindenkinek csak ajánlani tudunk téged...Mind ide haza, mind oda kint. További sikeres munkát kívánunk neked.